.: حرف های ناگفته :.

.: حرف های ناگفته :.

☮❤ آنچه از درون تراوش کرده ❤☮
.: حرف های ناگفته :.

.: حرف های ناگفته :.

☮❤ آنچه از درون تراوش کرده ❤☮

لطفا فقط گوش کن


یه موقع هایی میشه اینقدر غرق در انرژی، امید و روحیه دادن


به دیگران میشم که خودمو فراموش میکنم


یه موقع هایی که نیاز دارم کسی با من همون کارهارو بکنه کسی نیست


"و من با ماورالطبیعه در ارتباطم....."




بوسه ی عشق بر لبهای عشق

خواستم بوسه زنم بر لب آن یار نشد


بوسه بر آن دو لب لعل شکر بار نشد


خواستم که به آینده کنم موکولش


شوم از لعل لبس بوسه طلبکار نشد



"ولی میدونم بالاخره بوسش میکنم"






با عشق گفتم



عشق از من پرسید چگونه است که بر من قالبی


گفتم اگر تو در برم نبودی من هیچ بودم








اعتماد را باور کن

پرنده هایی که روی شاخه نشستند، هرگز ترس از شکستن شاخه ندارند ...


زیرا اعتماد آنها به شاخه نیست بلکه به بالهایشان است ...


" همیشه به خودت اعتماد داشته باش، خودت را باور کن "