.: حرف های ناگفته :.

.: حرف های ناگفته :.

☮❤ آنچه از درون تراوش کرده ❤☮
.: حرف های ناگفته :.

.: حرف های ناگفته :.

☮❤ آنچه از درون تراوش کرده ❤☮

بشنو خدا و کمکم کن


سلام خدا


یه چند وقتیه کاملا تغییر کردم، خودم متوجه تغییر چشمگیر خودم شدم و این بیشتر منو عذاب میده

چند وقته باشگاه نمیرم، شیطنت زیاد میکنم. از لحاظ ظاهری ضعیف شدم

یجورائی اعتماد به نفس خودمو تا حدودی از دست دادم

ضعف های جسمی و رفتاری من باعث شده تا پیش از اینکه به خودم فکر کنم به دیگران فکر کنم

و دائما بدنبال نقطه ضعف های اونها باشم تا ضعف های خودمو لاپوشونی کنم

از اینکه کاملا اشتباهات خودمو میدونم و این ضعف های اخلاقی رو دارم و تلاشی برای بهبود وضعیت خودم نمیکنم

شدیدا دارم عذاب میکشم.

توی یه سردرگمی افتادم که نمیتونم تصمیمی قاطع بگیرم و به روزهای خوب و سلامت قبل برگردم

خداجون ازت خواهش میکنم، بهت التماس میکنم کمکم کنی تا بتونم تنها یک تصمیم قاطع بگیرم و دوباره از جا بلند بشم

آمین

دوست دارم خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد